tisdag 5 april 2011

öppet brev till ett stort svenskt modeföretag med internationella framgångar som också har en reklamavdelning, magasin etc

Jag packade ner 2 par byxor till denna resa. Det är ändå en rätt stor del av totalt antal plagg som fick åka (speciellt när man inte är en stor byxkonsument). Dagarna innan resan tog jag mig till Barkarbys outlet - kommunalt - för att returnera ett par byxor som fått en oförlåtlig spricka. Ja men i röven. De returnerades utan problem, men den kvittrande kvinna som sålt på mig dem i första skedet lyckades få mig att lägga de surt förvärvade på ett annat par. De nya schöna viktes ömt i min fejkade samsonite tillsammans med en fladdrande historia från sensommaren.

Men. Väl här har det varit skämtsamt kallt, och helt jävla omöjligt att använda de shorts och kjolar som skulle bota benen från kisande vitt. Då var det väl för väl att jag bringade byxor! Men se här, efter 2 respektive 1 användningar är status denna:

















































TACK!!! Utan vare sig ritsch ratsch eller skrymmande size!!! 


Lite frågor som ba kommer upp:
1 Hur är detta möjligt? 
2 Hur ersätter vi mig?
3 Hatar du mig - kvinna i barkarby?


A**E - 1/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar